dinsdag 7 februari 2012

verloting

Dom, Dom, Dom..........Namen, o ik word steeds slechter in namen onthouden!!
Nu is het ook altijd een komen en gaan van leerlingen bij ons
Er is vandaag een leerling voor het laatst, en daar heb ik deze mooie E voor gemaakt, Elianne,
MAAR laat ze nu Lisanne heten. . . . . .
Gelukkig kwam ik er op tijd achter.

de voorkant


Nu dacht ik wat te doen met deze Mooie E, met de nieuwste papierlijn van Tilda bewerkt?

de achterkant


VERLOTEN
Ik ga hem verloten onder de bloggers als je  naam met een E begint, of  je dochter, of je  kleinkind, en je wil meedoen.
Schrijf een berichtje onder deze post, en ik trek een lootje, op valentijnsdag maak ik Naam bekend.

de binnenkant.

Ik heb de letter namelijk opengesneden, zodat ik hem van binnen nog kan vullen met leuke dingen,
groetjes mina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten