zondag 5 februari 2012

Liftchallenge #9

Ik wil weer meer proberen mee te doen met de vele challenges die op blogland aanwezig zijn,
een daarvan is de liftchallenge, van http://liftchallenge.blogspot.com
Cornelie,Nadine, Jose en Mariane, zijn de dames van de blog,liftchallenge, en zij volgen mij al vanaf het begin.
Ze maken erg mooie kaarten, en geven fijne reakties op je blog!

Dit is mijn inzending geworden;


Ik vond het zo'n grappig papiertje, het is van Londen en maar 0.60 euro cent per vel, gekocht bij www.kikidoe.nl , ze heeft de nieuwste Tilda collectei ook weer binnen, sewingbird, en garden party.
Ik kon het niet laten,  en  heb de prachtige scrapbookvellen gekocht, wat een mooi papier!!!!.

Liftkaart #9
dit is de voorbeeld kaart die we moeten liften
Fijne zondag allemaal, en een goed begin van de week

Geen opmerkingen:

Een reactie posten