maandag 20 juni 2011

struinen in een antiekhoeve....

vanmiddag heerlijk voor mezelf, ik heb de auto gepakt en op naar Uithuizen naar Boerema's antiekhoeve.
Ik heb heerlijk op mijn gemak lekker tussen alle oude spulletjes kunnen neuzen.
Ik heb 2 mooie houten dozen gescoord, en dit mooie schaaltje.
Ik heb hem voor 3 euro kunnen kopen, geweldig toch!!!!!
Ik heb hem gekocht voor een oudere dame die gek is op de kleur blauw,  ik heb er een leuke bijpassende kaart bij gemaakt.
Heb ik weer een leuk origineel cadeau.


16 opmerkingen:

  1. Daar zal ze zeker heel erg blij mee zijn zeg!
    Mooi dat kaartje in dezelfde kleurtjes als dat schaaltje!
    Wel lachen die tekst: 75 vintage
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woow lucky your friend!!! She will love this!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, dat je leuke kaart precies past bij het schaaltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi setje zo! Schaaltje zou ik zo zelf gekocht kunnen hebben en het kaartje past er onwijs mooi bij!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf schaaltje en je kaartje is ook mooi. Die tekst is súper!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mina

    Wat een mooi schaaltje.
    Maar jou kaart is ook een lieverdje.
    Echt een super leuk geheel.
    Je maakt de oudere Dame er vast heel blij mee.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw dat kaartje past heel mooi bij het schaaltje!! leuke tekst ook!
    groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mina
    Wat een leuke reactie op mijn blog!
    Leuk dat je volger bent geworden, ik ook bij jou!
    Je maakt mooie creatie's!
    groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je mooi gedaan, het kaartje en het schaaltje zijn echt een eenheid! En het tekststempeltje is zeker erg leuk!

    Bedankt voor je reactie. Ik heb dat ook weleens gehad met volgers, opnieuw aanmelden als volger hielp dan. Blogger is nog steeds aan het rommelen, maar voor zover ik weet is er niets mis gegaan met mijn blog.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Boerma is geweldig,kun je heerlijk snuffelen,een deel van mijn huisraad komt er weg!
    Je hebt ook een mooi schaaltje gevonden, met een prachtige bijpassende kaart samen een geweldige verrassing!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat is nog eens leuk scoren zo, je kaart past perfect bij het mooie doosje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om je kaart bij het cadeau te laten passen. Ik ben daar ook wel van of een kaart maken in de kleuren van de woonkamer van degene die ik een kaart stuur. Wordt altijd erg gewaardeerd. Lekker tijd voor jezelf, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig schaaltje en dat voor zo'n prijs!
    Heel leuk kaartje er bij. Past perfect.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Mina,

    Welkom op mijn blog, wat leuk dat je volger bent geworden, ik zal ook snel volger bij jou worden.

    Je maakt ook heel mooie dingen, bedankt voor je complimentje.

    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig schaaltje en je kaart is ook zo mooi.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een leuke set geworden! Die kaart past mooi bij dat schaaltje. Ik weet zeker dat ze hier heel blij mee zal zijn. Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen