donderdag 23 juni 2011

a gift ........

Morgen de laatste dag voor Patricia onze stagiaire, ik vind het altijd moeilijk om zulke meiden die zo hun best doen, met lege handen te laten gaan, we zijn tenslotte afhankelijke van nieuwe aanwas in ons beroep in de zorg.
Dus ik dacht ik ga iets maken uit het blad kadoosjes,
Ik heb een keukenschort gemaakt, met daarin een recept voor cupcakes, leuke gekleurde cupcake vormpjes en een kwastje.
(los doe ik er nog meel en eieren bij) past natuurlijk niet in het doosje.
Dit is hem geworden.....




En dit is de achterkant

Ik hoop dat ze het leuk vind.

9 opmerkingen:

  1. Vast wel! Zeer zeker zal dit leuke afscheidscadeau gewaardeerd worden.
    groetjes, Judith

    PS: grappig, de woordverificatie: snifif (lijkt wel op snif - afscheidstranen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is een super leuk cadeau en inderdaad stageres moeten we koesteren en verdienen vaak een dikke pluim en die geef jij met dit moois.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Het blad kadoosjes heb ik ook, vind het alleen lastig dat sommige patronen in een kleiner percentage worden gegeven.Ik ben daar nooit zo handig in, weet jij hoe je dat doet?
    Je schort is onwijs leuk geworden!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk bedacht. Het ziet er super uit. Ik weet zeker dat ze heel blij is met dit originele kadoo!
    groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende creatie.
    De kleuren combinatie vind ik ook super mooi.
    ze zal er vast heel blij mee zijn.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is hartstikke leuk zeg.
    Zal best in de smaak vallen bij je stagaire.

    ...Heb geen idee hoe lang ik over een kaart doe eigenlijk.... ;-) De ene keer langer dan de andere keer ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuke cadeautje heb je gemaakt en die zal zeker in de smaak vallen!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig en superorigineel kado!!

    BeantwoordenVerwijderen