woensdag 18 december 2013

Post,.....

Langzaam druppelen de kerstkaarten binnen, en OOooo, nu begint de onrust toch weer op te spelen,
wel,....niet,....???
Eigenlijk wil ik al heel lang niet meer meedoen aan deze poppenkast,
Je stuurt een kaartje, je krijgt een kaart,
De meeste mensen zetten  hun naam erin, en dat was het dan.
Begrijpelijk, want als je 30 of misschien nog wel meer kaarten verstuurt, is het ook een heel karwei om er ook nog iets leuks of persoonlijks in te zetten in te zetten.

Ik stuur liever zomaar  een kaart, met een persoonlijke tekst, of bel iemand op.

Maar ja als al die mensen dan toch de moeite nemen om mij een kerstgroet te sturen, wat moet ik dan??
Dus toch dan toch maar,.......


een serie kaarten gemaakt, eenvoudig, met een touwtje, belletjes,
 
 
 
 
 
 deze tekst er binnenin.
 
 
 
Zo nu naar de brievenbus,......
 
Kan ik weer rustig zijn,..
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten