maandag 9 december 2013

FLOW,.......

We gaan allemaal mee met de FLOW,..... de kerstversieringen zijn weer in heel veel huizen te zien, de een nog mooier als de ander.
Het is een gezellige tijd, alhoewel ik niet zo goed tegen deze periode kan.
Ik heb namelijk last van  winterdepressies, maar sinds ik weet dat dit te verhelpen is met een daglicht lamp[, gaat het een stuk beter,
Dit betekent dat ik verplicht een uur dit licht per dag moet gebruiken, en dat is geen straf, .....
Een heerlijk excuus om me boven op mijn scrapkamer terug te trekken.

Vandaag een telefoon hoesje gemaakt van reepjes tijdschriften van de flow, ingesmeerd met gelmedium en op een laken geplakt, een stukje organza van de Action, eroverheen, dicht naaien en klaar.
De reepjes komen uit het tijdschrift van de FLOW
 Het idee heb ik van mijn zusje, ze heeft ook een erg leuke blog,
neem eens een kijkje bij haar, Freubels en zo.
 

Fijne avond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten