zondag 1 april 2012

pleasure

PLEASURE

plezier...........in het maken van...........
plezier...........in het kijken naar..........
plezier....... in het geven van............

Ik heb met veel plezier dit paasstuk gemaakt voor mijn Zusje,  ik vind het erg leuk om met bloemschikken bezig te zijn, misschien had ik dit toch moeten doorzetten als kind.

Ik weet nog goed ik kwam van de huishoudschool, en moest een vervolg opleiding kiezen,
toen was ik al gek van bloemen en planten, biologie heb ik er als extra vak erbij genomen, als examenvak.
Biologie en wiskunde hier was ik goed in, en wou dan ook naar de Landbouw school............

Maar mijn moeder, en Oma, die schijnbaar veel invloed had op mijn moeder, wezen dit idee gelijk af, en er werd niet meer over gesproken!!!

Nu jaren later.........., blijft een gekoesterd ideologie, misschien ga ik er later ooit nog eens wat mee doen, als de tijd daarvoor rijp is.



Tot nu toe heb ik aleen hierin al heel veel PLEZIER !!!!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten