woensdag 17 augustus 2011

new stamps

Mijn stempels zijn gisteren binnen gekomen, ik had de advertentie op marktplaats gezien,
de tekst stempels zijn 1.50 per stuk!
en de stempels van iedere maand een zijn 0.75 cent per stuk!
Ik mailde ik dacht dat kan niet kloppen, het zal vast zijn voor de afdrukjes, maar nee hoor voor de stempels, ik heb ze gekocht bij http://www.2pinkladies.nl/

Vanavond nog even gauw een kaartje gemaakt, de spullen lagen er nog van de vorige kaart, dus dan schuif je makkelijk even weer aan, he!

11 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens leuk inkopen doen, echt geen geld voor die stempels. ik ga zo ook maar eens kijken.
    Leuke kaart heb je gemaakt!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das idd heel leuk inkopen. Sjonge!
    Leuke kaart. Heel origineel.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mina,
    Bedankt voor je reaktie leuk om te bloggen weer zo na een vakantie en leuk ook om te lezen dat jullie een leuk feest gehad hebben.
    Wat ben jij productief geweest in de tussentijd zeg ik kwam niet aan een eind met lezen.
    Schitterend je wallhanger, mini shadowbox en cash enveloppe! (wat een mooi model waar heb je dat vandaan?)
    En dan die kapstok en dat bankje helemaal mooi gedaan staat echt landelijk ja!
    Je kaartjes ook weer zo prachtig vooral die met het graphic papier ben ik ook zo dol op maar op een of andere manier heb ik het nog weinig gebruikt.
    De stempels wat een leuke aankoop voor een klein prijsje daar hou ik wel van! Ga morgen eens neuzen in die webwinkel.
    Geniet van je vrije dagen en we zijn weer op de hoogte!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is nog eens een koopje, mooi, origineel kaartje heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihihi zeker een koopje en een gave kaart heb je ook weer gemaakt.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou mina dat is toch super zo'n deal.
    ja de stempels zijn leuk trouwens ja kaart ook.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mina,

    Das echt een koopje.
    Ik heb de maanda Januari en de 4 jaargetijde en heb daar 2.75 p.s voor betaald.

    Je hebt een lekkere stoere kaart gemaakt.
    Ziet er leuk uit.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoo dat zijn leuke koopjes, ga ook eens kijken. Superleuke kaart, lekker stoer!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mina

    Wat weer een lief kaartje Mina.
    Echt super.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave stempels en zo te horen ook nog eens voor een heel leuk prijsje:) Je kaart is prachtig! Het rood, wit en blauw zijn een mooi contrast tegen het kraft cardstock! Bedankt ook voor al je lieve berichtjes op mijn blog:) Het meisje op de foto is mijn nichtje, de dochter van mijn tante. Hihi, ik denk dat het voor mij nog wel een paar jaartjes duurt voor ik aan de kinderen ga, ik ben nu 18;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een koopje en wat een leuk CAS kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen