maandag 29 augustus 2011

I am back. . . .. .

Afgelopen dagen erg druk geweest, ik had late diensten van mijn werk, en we zijn ook met ons terras bezig, de oude klinkers moesten eruit, want het moest opgehoogt worden.

Nu 1 dagje vrij dus lekker gauw achter mijn tafel, ik had een aantal dagen geleden heb ik  een bestelling gedaan bij een ontzettend leuke winkel www.oldstuffshop.nl dit kwam zaterdag binnen, kreeg niet alles op de foto maar dit is een deel ervan...........

Het is zeker de moeite waard om een kijkje te nemen!

Nu heb ik ook nog geprobeerd een kaartje te maken, maar op de een of andere manier wil het niet zoals ik wil, ben denk ik toch te moe. . . . .

Ik ga maar lekker de leeslijst lezen en jullie creaties bekijken wie weet borrelt er dan weer allerlei creatieviteit in mij los. . . . . .

Bedankt voor alle leuke reakties op mijn  blog!!!!!!
Fijne dag allemaal.


Kom ik net bij de Action, hebben ze daar prachtige stekkers, voor maar 0.29 eurocent, die kun je toch niet laten liggen!!!!
Leuk voor bij een bosje bloemen kado te doen, of je maakt er zelf een leuke vintage steeker van de ideeen komen weer.

16 opmerkingen:

  1. Hoi Mina,

    wat een leuke spullen heb je binnen gekregen.
    Ga ook eens even daar kijken!!

    Lieve groejtes Noriko
    www.norikoskaarten,blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mina, bedankt voor je lieve bericht die je achtergelaten hebt op mijn blog!
    En daardoor weer zo'n leuk blog gevonden!
    Ik ben gek op blogs lezen van mensen die zelf van alles en nog wat maken, geweldig!
    Iedereen heeft weer een eigen stijl en eigen ideeen, dat is zo leuk om te zien.
    Ik kom zeker weer terug om te kijken naar je nieuwe creaties.
    Hele fijne week...
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke spulletjes heb je besteld! laat het maar wat rusten als je moe bent, daarna gaat het weer beter! succes met jullie terras!

    fijne week!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spullen, ik er zo eens kijken. je kaartje is leuk hoor, die klompjes erop enzo en de kleurtjes van het papier, een echt Hollands kaartje.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja een mens kan nu eenmaal niet alles tegelijk!
    Wat een super leuke spullen heb je gekocht!
    Daar komt vanzelf weer iets leuks uit!
    Vanmiddag nog bij action geweest maar die steekers hebben ze hier nog niet hoor erg mooi!
    Succes met jullie terras maar rust eerst maar eens lekker uit vanavond!
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inspiratie krijg je eigenlijk pas als je uitgerust bent (tenminste, zo werkt het bij mij ;-) Gave nieuwe spulletjes heb je aangeschaft, en de Action? Ja, da's gewoon een heerlijke winkel om rond te snuffelen!! Succes met je terras! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie spullen, ik ga ook eens kijken. Je kaartje is erg leuk, met die klompjes erop en mooie kleuren. Goed idee die stekers, kan je ook leuk oppimpen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke spulletjes heb je binnen gekregen, zullen we binnenkort denk ik wel iets leukes mee zien.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihihih shop till you drop maar wel heel gaaf en je stekers zijn ook toppie..
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mina

    Wat een leuke spullen Mina
    Maak er wat moois van.
    Maar denk wel om je zelf hoor.
    Kaarten maken is leuk,maar als je moei bent.
    Is een avondje op tijd naar je bed ook lekker hoor.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja Mina, soms wil het niet vlotten he met het kaartmaken. Ik vind em wel leuk met die wegwijzer en de vogel er op. Leuk die dingetjes van de Action!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kan zo van die dagen hebben dat het niet meewil maar ik ben er gerust in dat je zeker weer met mooie dingen op de proppen gaat komen. Je hebt alvast de nodige spullen in huis!
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je altijd je nieuwe dingetjes met ons deelt, geeft weer een boel inspiratie! Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken... Mijn zeepje geurt nog steeds heerlijk in mijn scrapkamer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een gave spullen heb je gekocht.ik heb de website meteen opgeslagen in mijn favrieten
    dank je wel Gr Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie spullen hebben ze daar he, heb ik laatst ook van alles gekocht. Zie dat jij ook wat moois hebt gekocht, veel plezier ermee.

    Groetjes Frences

    BeantwoordenVerwijderen