zondag 10 juli 2011

TIME........,

Ik wil toch graag even een berichtje posten,. .. . . . .
Ik heb bijna vakantie, nu nog even druk met werken, kan dus helaas niet achter mijn scraptafel zitten.
Ik wilde mijn leestlijst even bij werken, en iedereen die leuke, mooie dingen voorbij laat komen een reaktie geven.
Maar ja weg volgers, en dus ook weg leestlijst, ik hoop dat het gauw verholpen is bij blogger.com

Ik heb inmiddels mijn happycut verkocht,
en een big shot er voor weer gekocht, dus wil het wel graag uitproberen!

12 opmerkingen:

  1. veel plezier!!!!en bloggen ging inderdaad weer niet lekker had ik ook last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Probeer voor de tweede keer een reaktie te plaatsen gaat ie:
    Wat goed dat je een big shot gekocht hebt, ik heb er een half jaartje een en vind hem super werken!
    Succes met de laatste loodjes!!
    Ga morgen iets ieniemini's voor je op de post doen dus hou de brievenbus in de gaten deze week.
    Fijne zondag,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb drie keer een bericht gepost en uiteindelijk is het gelukt!
    Wat kun je dan een zin hebben om even met je nieuwe spullen aan de slag te gaan.....

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij zijn alleen mijn volgers en mijn translater weg, mijn leeslijst hebik gelukig nog wel.
    Veel plezier met je bigshot!!
    Ik heb hem ook en ben er nog steeds heel blij mee. Kleine tip... laat nooit je rubber embossings matje tussen de twee platen in het apparaat zitten, dan knapt je bovenplaat. Dat had ik dus haha.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat je wel weer op het blog kan, ik hebnog geen problemen gehad.
    Fijn dat je zo snel je spulletjes verkocht hebt, nu aan de slag met je nieuwe spullen en werk ze nog.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat fijn mina dan kun je nu lekker je nieuwe spullen uit proberen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mina

    Veel plezier met je nieuwe spullen.
    Geniet met het uit proberen.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk voor je! En ja blogger heeft weer kuren! Het is zeker de vierde maal dat ik probeer, dus op goed geluk!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blogger raakt een beetje overbelast door ons vrees ik! Vast een fijne vakantie!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je inlogt kun je ook via je dashboard de blogs bekijken! Veel plezier met je Bigshot!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blogger, leuk dat dit bestaat, maar soms lastig...

    Veel succes met de laatste werkdagen voor de vakantie.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel plezier met de big shot, ik kan niet zonder, en ja blogger was weer even de weg kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen