donderdag 9 juni 2011

nieuwe volgers bedankt,. . .

Ik heb de afgelopen dagen veel gewerkt, maar de drang om te bloggen is groot,.  .  .  .
Ik heb regelmatig even op mijn blog gekeken,
en t'jeetje al 21 volgers, geweldig!!!,
Ik ga een denk ik een Candy ga organiseren bij dertig volgers.
Even kijken hoe ik dat moet gaan doen.
Iemand nog suggesties hiervoor??

Ik wilde nog even 2 kaarten laten zien elk met dezelfde stempel,
gekocht bij http://www.artjourney.nl/

 deze met mijn favoriete kleuren, blauw/ bruin,



Grappig, om te zien dat je 2 verschillende kaarten hebt met de zelfde stempel.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Mina

    Wat gaat het lekker he? met de volgers.
    Geweldig leuk toch.
    Je 2 kaarten zijn prachtig.
    Schitterend leuk van kleur.
    Super mooi gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mina,
    Zo zie je maar, 2 verschillende stijlen met dezelfde stempel.
    Zelf vind ik de tweede erg mooi, zacht en subtiel van kleur.
    Leuk dat er al zoveel volgers zijn.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, mooie dingen maak je! Ik wil best je volger worden, wordt je dan ook mijn volger ;)

    Groetjes,

    Ellen
    http://ellenontheglobe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen