donderdag 16 juni 2011

niet kunnen slapen, aaahhh

ik heb mijn late dienst gedraaid, en o dan heb ik het zo moeilijk om rustig te worden, om de slaap te pakken te krijgen, als je net uit de ret-race komt,
dus maar weer even bloggen mijn zinnen verzetten.
Ik heb jullie al eerder verteld dat ik voor een woonwinkel in bedum scrapspullen maak,
ik maak ook deze geschenkverpakking voor hun, deze staat op de toonbank, en daar verkopen zei hun geschenkbon in, leuk??
Ik ga nu echt proberen te slapen!!!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Mina,
    Je verpakking is enig.
    Leuk idee.
    Hoop dat je een beetje heb kunnen slapen.
    Als het goed gelzezen heb was je vandaag vrij, dus een fijne dag????????
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je verpakking is ontzettend mooi! Ik heb zelf altijd een paar scraptijdschriften naast mijn bed liggen. Voor ik ga slapen kijk ik daar altijd even in. En dan val ik heeeel relaxed in zzzzzlaaaap....;) Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi gemaakt!!!!!
    ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen hoor!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mina, je hebt er een volger bij! Wat leuk toch dat zoveel mensen zo'n eigen scrapstijl kunnen hebben. Jij maakt ook prachtige dingen! Ik houd je blog in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kadodoosjes
    En wat leuk zeg dat jouw creaties in die winkel verkocht worden.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen